... ...

Usuwanie modzeli - przed pierwszą wizytą.

Czas trwania zabiegu

30 - 45 min

Przygotowanie do zabiegu

Nie stosowanie preparatów złuszczających (maści, płyny na odciski).

Zalecenia pozabiegowe

1. Stosowanie odpowiednich odciążeń.

2. Stosowanie odpowiednich preparatów regeneracyjnych.

Cena zabiegu

od 60  zł

1. Nieunormowana cukrzyca.

2. Problemy z krzepliwością krwi.

Do zabiegu podologicznego stosuje się wyłącznie narzędzie sterylne i jednorazowe.

Usuwanie modzeli Katowice

Modzel, podobnie jak odcisk, jest wyraźnie odgraniczony od zdrowej skóry: ma spójną konsystencję oraz żółte zabarwienie. W przeciwieństwie do odcisku nie posiada rdzenia, ale pomimo tego daje uczucie bólu porównywalnego do parzenia. Podobnie jak odcisk jest efektem ciągłego ucisku danego miejsca, np. poprzez kości śródstopia przy płaskostopiu poprzecznym lub niewłaściwie dobrane, niewygodne obuwie. Regularne usuwanie zmian w gabinecie podologicznym oraz wyeliminowanie czynnika drażniącego zdrową skórę, a także profilaktyka domowa sprawią, że problem z czasem ustąpi.

Do zabiegu podologicznego stosuje się wyłącznie narzędzia sterylne i jednorazowe.

modzele wyprysk modzelowaty zrogowaciały naskórek
usuniecie modzela katowice gabinet podologiczny

Umów się na wizytę do podologa

W gabinecie podologicznym w Katowicach stosujemy wyłącznie narzędzia sterylne i jednorazowe.

Paznokcie zmienione chorobowo Katowice

Paznokcie zmienione chorobowo objawiają się na różne sposoby – czy to przez zakażenie grzybicze, uraz mechaniczny, zmianę struktury spowodowaną chorobami układowymi, zmianą biomechaniki stopy. Zakres działalności w obrębie tego typu schorzenia zależy więc od wyżej wymienionych czynników, które określane są w trakcie wywiadu podologicznego.

Celem terapii jest przywrócenie paznokciom właściwego wyglądu, a co najważniejsze, wyeliminowanie towarzyszących zmian chorobowych poprzez regularne oczyszczanie i stosowanie odpowiednich do schorzenia preparatów.

Dlaczego my?

Jesteśmy najbardziej zgranym zespołem specjalistów leczących stopy w Katowicach