pn-wt: 12:00 - 20:00

śr-czw: 10:00-18:00

pt: 8.30-16.30

Projekt i realizacja SPECTRUM-MARKETING.PL | Wszystkie prawa zastrzeżone | 2020

Wrastający paznokieć może być bardzo bolesną dolegliwością na co dzień. Ból w okolicy skórek i wokół płytki paznokcia płytki, może bardzo utrudnić chodzenie i zaburzyć komfort naszej egzystencji. Częstym błędem jest coraz mocniejsze wycinanie paznokcia lub skórek wokół, co powoduje tylko stan zapalny i pogłębienie się problemu z każdym tygodniem.

Przekonał się o tym ostatnio jeden z naszych pacjentów. 17-latek, który umówił się na wizytę w naszym gabinecie podologicznym w Katowicach, od dłuższego czasu skarżył się na nasilający się ból w dużym palcu stopy. Podczas pierwszej wizyty stwierdzono: zaczerwienienie, hipergranulację oraz odczuwalną dużą bolesność.

Na czym polega leczenie wrastającego paznokcia?

Terapia paznokcia wrastającego, to przede wszystkim:

1. usunięcie drażniącego “kolca”,

2. zaleczenie rany w obrębie wału paznokciowego,

3. korekcja paznokcia za pomocą klamry.

Terapia leczenia wrastającego paznokcia trwa od kilku tygodni do kilku miesięcy i zależy od stopnia wrośnięcia paznokcia oraz indywidualnych predyspozycji organizmu. Co ważne, sam zabieg i kolejne wizyty w gabinecie podologicznym są bezbolesne. Z każdą kolejną wizytą paznokieć zaczyna korygować się poprzez zmianę ustawień metalowej klamry. Zaaplikowany na płytkę paznokcia drucik, działa analogicznie do aparatu ortodontycznego (koryguje kształt paznokcia, działa na odkształcenie macierzy I nadaje nowy wzrost płytce).

Dodatkowo podczas wizyt w gabinecie podologicznym edukujemy, jak należy obcinać paznokcie, aby problem wrastającego paznokcia nie powtórzył się w przyszłości.

Co to jest wrastający paznokieć?

Z wrastającym paznokciem mamy do czynienia wtedy, kiedy twardy brzeg płytki paznokcia, wbija się w tkankę miękką I narusza jej ciągłość. Wywołuje to pojawienie się mechanizmów obronnych w postaci wrażliwości na dotyk, stanu zapalnego, zaczerwienienia I dolegliwości bólowych.

Charakteryzuje się to zawiniętymi bocznymi fragmentami płytki , tworząc kształt rurki. Nie uszkadza tkanki, a dolegliwości bólowe powoduje ściśnięte przez płytkę łożysko.

Ile kosztuje leczenie wrastającego paznokcia?

Koszt leczenia wrastającego paznokcia w naszym gabinecie podologicznym rozłożony jest na kilka wizyt. Podczas pierwszej wizyty usuwana jest część paznokcia i cała płytka jest przycinana do bezpiecznej i komfortowej długości. Następnie jest zakładana tamponada, czyli opatrunek z preparatem oraz klamra Tytanowa lub Frasera. Następnie ustalamy dogodny termin za kilka tygodni, aby ocenić etap leczenia oraz zmienić ustawienia klamry  na paznokciu. Kolejne wizyty są ustalane w zależności od efektów leczenia. Zazwyczaj to 3-4 wizyty. Koszt leczenia i etapy ustalamy indywidualnie podczas pierwszej wizyty, która kosztuje 190 zł / palec. Następnie przełożenie klamry to koszt 100 zł / palec.

Jak można umówić się na leczenie wrastającego paznokcia?

W gabinecie podologicznym Agnieszki Radło w Katowicach, można umówić się na wizytę i zabieg leczenia wrastającego paznokcia w każdy komfortowy sposób:

Nasz 17-letni pacjent, to tylko jeden z kilkudziesięciu już pacjentów, którym pomogliśmy z problemem wrastającego paznokcia. Młody wiek pacjenta wskazuje tylko, że nie należy bagatelizować takich dolegliwości i odkładać "na potem". Wrastający paznokieć nie wygoi się sam i warto mu pomóc profesjonalnie i bezboleśnie w naszym gabinecie podologicznym w Katowicach. Zapraszamy serdecznie wszystkie osoby cierpiące na problem wrastających paznokci. Efekt "po" bezcenny.

Jak leczyć wrastający paznokieć?

24 lutego 2021

Pozostałe wpisy blogowe

01 marca 2021
ONYCHOGRYPHOSIS zwana potocznie jako szponowatość paznokci, to choroba paznokci pojawiająca się w wyniku choroby. Może być również często następstwem zaawansowanej cukrzycy, jak w przypadku pacjentki naszego gabinetu podologicznego w Katowicach.
24 lutego 2021